DLA DOMU
DLA FIRMY
DLA SZKOŁY
WBOK

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /telefon/przeniesienie_numeru.php:1) in /baner_telefon.php on line 60

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /telefon/przeniesienie_numeru.php:1) in /baner_telefon.php on line 61
A+ A+ A+
15 846 39 99
Logowanie do WBOK
MENU
Zachowaj numer, a oszczędności
wydaj na co tylko chcesz


Telefonia stacjonarna w formie jaką znacie od lat,
ale w cenie, w jaką trudno uwierzyć
Do przeniesienia numeru niezbędne jest pełnomocnictwo, które odbiorca nam wystawia. Sam Odbiorca nie ma możliwości przeniesienia numeru. Prosimy nie wypowiadać umowy z dotychczasowym operatorem, bez wcześniejszego kontaktu z nami. Jednocześnie informujemy, że w dniu przeniesienia numeracji mogą wystąpić problemy z połączeniami przychodzącymi od różnych operatorów. Każde przeniesienie weryfikujemy, jednak wymiana informacji między operatorami może chwilę potrwać. Problemy zazwyczaj zostają rozwiązane w ciągu 24h.

1. Sprawdź, kto zawierał umowę, gdyż jedynie ta osoba może wydać dyspozycję do przeniesienia numeru.
2. Sprawdź z kim jest zawarta obecna umowa.
3. Ważny jest okres na jaki została zawarta poprzednia umowa i jaki jest jej aktualny status (czas określony lub nieokreślony).
5. Jeśli nie masz pewności, dobrze jest skontaktować się z obecnym operatorem, w celu uzyskania aktualnych informacji.
6. Przy okazji nie zaszkodzi zapisać sobie kto i kiedy udzielił informacji. Jeśli znasz termin końca okresu obecnej umowy lub umowa jest na czas nieokreślony, to jest bardzo ważna informacja.
7. Pamiętaj, nie wypowiadaj samodzielnie umowy na telefon u obecnego operatora, gdyż stracisz numer!
8. My, jako operator, na podstawie pełnomocnictwa przenosimy numer i wypowiemy umowę
9. Aby zachować numer wypełnij czytelnie formularz i dostarcz oryginał do naszej siedziby.
10. Czas przeniesienia zazwyczaj wynosi do 60 dni.
11. Jeśli obecna umowa zawarta jest na czas określony formularz należy dostarczyć nie wcześniej niż 120 dni i nie później niż 30 dni od końca umowy.
12. O terminie przeniesienia zostaniecie powiadomieni, kiedy otrzymamy potwierdzenie od obecnego operatora.
13. Nie ma możliwości, że będziecie płacić za dwa rachunki, chyba że bardzo się w tym temacie postaracie.
14. Na koniec informacja, że nie wszystkie numery da się przenieść i do tej pory w kilku przypadkach było to niemożliwe. Zostaje opcja nowy numer z naszej puli.
15. Upoważnienie jest jedynie do usług telefonii. Wypowiedzenie Internetu i/lub telewizji jest wyłącznie w Waszej gestii

Wniosek o przeniesienie numeru


ul. Długa 5
Nowa Dęba


15 846 39 99
15 846 00 00


FAX 15 846 00 18


biuro@hlg.com.pl
   HLG Sp. z o.o. © 2008-2017